Sony Music Entertainment is een van de grootste muzieklabels wereldwijd. LiveWall Group is partner van Sony Music Entertainment op het gebied van campagne, platform en contentcreatie. Gedurende de feestdagen speelt Sony Music Entertainment middels diverse playlists en campagnes in op het creëren van het ultieme kerstgevoel.
Platform
Voor Sony Music Entertainment heeft LiveWall Group een adventskalender ontwikkeld. De doelstelling van het platform is het verzamelen van fandata en het promoten van de Kersthits Playlist van Sony Music Entertainment.
Fans bezochten de website en konden zich registreren middels in te loggen met Spotify waarmee waardevolle data over het luistergedrag van de fans wordt verzameld. Door het inloggen registreren de bezoeker zich automatisch voor de prijs van de dag. Het bezoek wordt opgeslagen voor remarketing doeleinden en de fans volgen door de Spotify connectie automatisch de Kersthits Playlist binnen Spotify.
Prijs
Elke dag werd een nieuwe prijs vrijgegeven. Door middel van het openen van een vakje en vervolgen in te loggen werd de deelnemer een van de potentiële winnaars. Deelnemers maakten kans op prijzen zoals een Playstation 4, een jaar lang gratis Spotify of bonnen van bol.com.
Online content
De videotak van LiveWall Group, 15seconds.tv, ontwikkelde enkele geanimeerde video's voor online promotie. Zo werden preroll video's vormgegeven voor YouTube en enkele verschillende video's voor promotie op Facebook en Instagram.