Voor Prénatal, de specialist in babyartikelen en positiekleding, heeft LiveWall een virtuele paskamer ontwikkeld.
Tijdens de negenmaandenbeurs in de RAI Amsterdam konden de bezoekers op de stand van Prénatal virtueel kleding passen. De bezoekers konden middels handgebaren (Kinect technologie) een outfit samenstellen met kledingitems van de nieuwe Prénatal collectie. Nadat de bezoekers een leuk outfit hadden samengesteld, werd er een foto gemaakt. De bezoekers konden hun gegevens achterlaten om vervolgens kans te maken op Prénatal shoptegoed. Om kans te maken op het shoptegoed, moesten de bezoekers de foto delen via de Facebook app en zo veel mogelijk stemmen verzamelen.
Naast de virtuele paskamer was ook de LiveWall tool aanwezig. Op de stand van Prénatal waren drie schermen gekoppeld waarop een custom LiveWall te zien was. Hierop verschenen alle social media berichten rondom Prénatal en de outfits van de bezoekers van de virtuele paskamer. De paskamer en de LiveWall zorgden voor een speelse activatie en interactie tijdens de beurs.