KLM

Destination Match

Campagne en video

Stel je voor: je wilt op reis gaan maar je weet niet zo goed waarheen. Met deze gedachte heeft LiveWall voor KLM de campagne 'Destination Match' opgezet. Met behulp van Destination Match kom je erachter wat jouw perfecte reisbestemming is.

Campagne concept
De Destination Match campagne is een campagne concept dat door KLM wereldwijd is uitgerold. Wanneer de toepassing wordt gestart, verschijnen er 8 vragen die inzicht geven in je reis voorkeuren.  Denk aan vragen zoals: 'Hou je meer van een feestje of ga je liever de natuur in?' en 'Eet je graag in een restaurant of liever op het strand?' De vragen zijn stellingen op basis van foto's waarbij je kunt kiezen uit één van de twee opties.

Matchende bestemming
Aan het einde van de flow krijgt de gebruiker de bestemming  te zien die het beste bij de gebruiker past. Naast de best matchende bestemming krijgt de gebruiker ook nog 3 andere hoog scorende bestemmingen. Tevens heeft de gebruiker de mogelijkheid om de uitkomst uit de Destination Match te delen via social media. 

Beheer
De Destination Match campagnes zijn door KLM op wereldwijde schaal op te zetten en te beheren vanuit de door LiveWall ontwikkelde Campaign Designer tool.

Bekijk ook..