KLM

The Amsterdam Challenge

Naar het overzicht

Bezoek Amsterdam in één dag

Amsterdam in één dag bezoeken? KLM Korea heeft samen met LiveWall een online campagne ontwikkeld om Koreaanse reizigers te helpen bij het creëren van een gedenkwaardige ervaring in Amsterdam.

Van Seoul naar Amsterdam

KLM Korea ontwikkelde een campagne om bewustzijn te creëren voor het sterke netwerk naar West-Europa. Als enige luchtvaartmaatschappij die nachtvluchten aanbiedt tussen Seoul en Amsterdam, wil KLM de Koreaanse reizigers overtuigen om gebruik te maken van een sterk netwerk naar Europa en om te profiteren van reizen tijdens de nacht. Een bijkomend voordeel van de nachtvluchten is dat reizigers de mogelijkheid hebben om een dag Amsterdam te bezoeken en na een paar uur hun reis weer voort te zetten.

Experience Amsterdam in a day

De campagnepagina biedt een overzicht van 10 verschillende locaties die reizigers kunnen bezoeken om Amsterdam te ontdekken. Ook kunnen reizigers die via Amsterdam reizen hun vliegticket valideren via een webformulier om een 1-daagse OV-voucher te ontvangen voor hun bezoek aan de stad. LiveWall heeft een visueel aantrekkelijke website gemaakt om reizigers te inspireren, hen te overtuigen om een vlucht naar Europa te boeken via KLM en hen te helpen een onvergetelijke ervaring te creëren in de prachtige stad Amsterdam.

Cases

Sluiten
Je naam
Je dient je naam in te vullen
Email
Je dient een geldig e-emailadres in te vullen
Bedrijfsnaam
Bericht
Je dient een bericht in te vullen

Bedankt voor je bericht 💪

We hebben je bericht ontvangen. We zetten ons schap om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
LiveWall is je digitale bureau. Met een team van content ontwikkelaars, designers, app developers, webdevelopers en webdesigners maken we high end digitale producten.