Voor het nieuwe seizoen van Holland’s Next Top Model creëerde LiveWall Group een interactieve website en verschillende actiepagina’s.
Website
De nieuwe website voor HNTM bestaat voornamelijk uit videomateriaal. Bezoekers krijgen een kijkje achter de schermen, kunnen afleveringen terugkijken, of kiezen voor bepaalde fragmenten. Daarnaast zijn er ‘Bonusvideo’s’ met beelden die niet in het tv-programma zijn terug te zien.
Ook worden de modellen voorgesteld, is er nieuws te lezen en zijn er uiteraard koppelingen met social media als Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter en YouTube. Facebookreacties worden ingeladen op de website en artikelen kunnen makkelijk afzonderlijk gedeeld worden.
Actiepagina
In samenwerking met Spotify creëerde LiveWall speciale HNTM-actiepagina’s. Met de Opel-stijltest ontdekken deelnemers hoe hun modegevoel aansluit op de nieuwste automodellen. Bovendien maakten ze kans op VIP-tickets voor de HNTM-finale.
Hollands Next Top Model
In de Nederlandse variant van hitserie America’s Next Top Model maken meiden kans op een carrière als fotomodel. Elke aflevering wordt er een model uitgesloten door de jury. Het eerste seizoen startte in september 2006. De jury in 2016 bestaat uit social media-ster Anna Nooshin, Fred van Leer, Anouk Smulders en Alek Bruessing. Het nieuwe seizoen van Holland’s Next Top Model was vanaf 30 augustus te zien op RTL 5.