Voor sprookjes- en attractiepark Efteling bouwde LiveWall een custom Social Wall met generieke contentmogelijkheden.
Sprookjes
In de Efteling staan sprookjes op een eerste plaats: en met de nieuwe Social Wall laat het pretpark nu ook haar bezoekers hun verhalen delen.
Social Wall
De Efteling Social Wall laat alle berichten met de #efteling (Facebook, Instagram en Twitter) zien op een mobiele pagina die werd geïntegreerd in de Eftelingwebsite. Daarnaast biedt de Social Wall ruimte voor eigen Efteling-content. Bijvoorbeeld een filmpje van een nieuwe attractie. Of de laaste voorstellingen in het Eftelingtheater. Efteling modereert de binnenstromende berichten zelf.
Linken
Niet alleen is de social input van bezoekers te zien op de Social Wall, de hashtags worden ook gekoppeld aan attracties. De gasten delen bijvoorbeeld hun meest spannende Joris en de Draak- of Baron-moment.
Efteling
De Efteling werd in 1952 geopend en groeide uit van speeltuin en sprookjesbos tot het beste pretpark ter wereld: een Wereld vol Wonderen. Naast het attractiepark, golfpark, hotel en overnachtingsmogelijkheden, boort de Efteling ook een zakelijke markt aan. Bovendien produceert de Efteling eigen musicals, en radio-/televisieprogramma's.