Coca-Cola

Ziggo Dome sing in a bottle

Laat jouw zangkunsten horen en win leuke prijzen

Raak jij de juiste snaar en verdien je daar prijzen mee? In samenwerking met Coca-Cola heeft LiveWall brand awareness gecreëerd via een live activatie, tijdens concerten in Ziggo Dome.

Activatie
In een sing-generator werden Ziggo Dome-bezoekers gevraagd mee te zingen met hun favoriete artiesten, in een speciaal daarvoor ingerichte glazen ruimte. Op een scherm wordt getoond welk nummer de bezoekers mee mochten zingen. Hier wordt ook op bijgehouden of de juiste noot wordt geraakt. Bij het halen van de juiste toonhoogte, krijgt de deelnemer punten. Daarnaast is ook de verlichting actief: hoe harder je zingt, hoe meer de bottle verlicht is.

Puntentelling
Het aantal punten werd berekend en vervolgens ging er in een grote ‘snackmuur’ een luikje open, behorend bij het aantal punten. Zo konden de zangers en zangeressen Coca-Cola-merchandise winnen.

Artiesten
De sing-generator werd ingezet tijdens concerten van Ariana Grande en dertig anderen in Ziggo Dome: de business partner van Coca-Cola. Daarnaast blijft de installatie enkele jaren staan.

Techniek
LiveWall verzorgde de gehele technische toepassing voor de Sing-in-a-bottle campagne. Van concept in samenwerking met de standbouwer, tot de implementatie van alle hardware en software.

Bekijk ook..